Dneska je pátek, 19.04.2024, svátek má Rostislav, venku je 8°C, 117 online
TV 10:42:22

1999
11933x
06.11.2000

V kůži Johna Malkoviche

Přáli jste si někdy vidět svět očima jiného člověka? přáli jste si být alespoň na patnáct minut někým jiným? tak v tomhle filmu si v tom případě přijdete na své. Craig je nezaměstnaný talentovaný loutkoherec, jeho žena Lotte se s velikou péčí stará o svá domácí zvířátka (dokonce s nimi chodí i k psychiatrovi) a nutí svého muže aby si našel práci.Ten se rozhodne jit na pracovni pohovor do jedné firmy, na práci v kartotéce, ale netuší jaké věci se tam dějí, už jenom fakt že firma sídlí v sedm a půltém patře kde musí všichni chodit sehnutí. Seznámí se tam s opravdu podivnými lidmi, nahluchlou sekretářkou, úchylným šéfem a okouzlující dívkou Maxine do které se zamiluje. Jednou takhle Craigovi náhodou zapadne jeden dokument za skříňku, odtáhne jí a objeví malá dvířka, když je otevře a vstoupí dovnitř a ocitá se v hlavě Johna Malkoviche, vidí a slyší to co on, tento podivný ůkaz trvá pouze patnáct minut, poté je Craig vyplivnut na dálnici vedoucí na New Jersey. Lotte se rozhodne že se musí do Malkoviche také podívat a hrozně se jí to zalíbí, až tak moc, že se chce stát mužem. Maxine je mrcha jak má být, chce na této záležitosti s Malkovichem vydělat a začne pronajímat výlety do jeho hlavy. Příběh tohoto filmu je neskutečně propracovaný, že ho nemá cenu vypisovat do podrobna, to se prostě musí vidět. Nemá cenu v tomto filmu předvídat děj, vývoj a průběh příběhu, protože je neskutečně dokonale zamotaný a každý okamžik je naprosto nepředvidatelný

Hodnocení :Herecké výkony jsou naprosto dokonalé, John Malkovich stvárnil postavu sama sebe opravdu na jedničku, Cameron Diaz by jste asi s těží poznali, a John Cusack je naprosto vinikající. Velice mě potěšilo když se na obrazovce oběvil Charlie Sheen, který rovněž hrál sám sebe. Každému doporučuji tento film vidět, ne to je rozkaz, okamžitě běžte do videopujčovny.............no tak co tu ještě děláte honem.

Eva Oprava!
shazzy jéje
AlanC Re: V kůži...